Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Τα ξαναλέμε! (β')



Όλη την νύχτα,
Ζήσαμε έρωτα

Μ' έκλεινες στην αγκαλιά σου
κάθε χιλιοστό του κορμιού μου δικό σου,
Το πολυπόθητο κορμί σου δικό μου.. 
 
Ένιωσα ότι δεν είχα νιώσει ποτέ
ένιωσα όπως μόνο δίπλα σου έχω νιώσει...
 
Χανόμουνα στα μάτια σου, στα λόγια σου
στα διψασμένα φιλιά σου
κι ευχαριστούσα όλη την πλάση
που είχα άλλη μια ευκαιρία να χαθώ σ' αυτά!

Λερωθήκαμε σε ένα έρωτα πρωτόγνωρο
που μόνο αν ενώσουν δυο άνθρωποι
ψυχή, μυαλό και σώμα γνωρίζουν!

Μου τον σύστησες και τρόμαξες κι εσύ απ τη δύναμη
"ασυμβίβαστη" δύναμη...

Ήταν αυτή που εξαρχής λάτρεψα στην φύση σου.

Ελευθέρια !

Με σπασμένα δεσμά γιορτάζω την αποφυλάκιση μου
και παρακαλώ να σβήσω εκεί παραδομένη,
στον ιδρωμένο σκληρό μας έρωτα
Στην υπέρτατη στιγμή μας...

Ξημερώνει...

Ανοίγω δειλά τα μάτια..
έχοντας την πρώτη επαφή με την πραγματικότητα,
δακρύζουν με το καλημέρα σας....

Ακόμα ένα βράδυ στην αγκαλιά σου..
Ακόμα ένα βράδυ τόσο μακριά σου!

Νιώθω ακόμα τα χάδια σου πάνω μου,
Ανατριχιάζω ολόκληρη, το κορμί μου ακόμα στάζει Εσύ!!!

Ακούω αυτά που είπες και δεν είπες,
ζεστά ακόμα ηχούν στα αυτιά μου....
Καίγομαι ακόμα απ'τον έρωτα μας...

Χαμογελώ γλυκά... Αναπολώντας....

Σε θέλω
Μου λείπεις!

Το όνειρο τέλειωσε γι’ απόψε...

Τα ξαναλέμε!

Καλή σου ημέρα!
written by Effie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...