Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

H τιμωρία



Ζεις μέσα μου...
Σε νιώθω σε κάθε χτύπο της καρδίας μου!
Ακόμα στα αυτιά μου η φωνή σου ηχεί όπως τότε...

Να με μαλώνεις...
Να με λατρεύεις!

Το χαμόγελο σου... 
Aυτό το κρυφό χαμογελάκι σου,
κι αυτό ακόμα εδώ,
φόντο των ματιών μου, όταν ''μαυρίζω''.

Τα ματιά σου...
Στα ματιά σου είδα όσα μου έκρυβαν χρόνια,
φοβόντουσαν βλέπεις μην ζηλέψω ζωή...
Και ζήλεψα!

Ζήλεψα την δύναμη σου...

Την πόθησα...
Την φοβήθηκα ;!
Φοβήθηκα.
Δείλιασα.

Δειλιάσαμε καλέ μου!

Με καταδίκασα να σε χάσω...

Το ήξερα ότι θα συμβεί,
Το φοβόμουν όσο τίποτα άλλο...
κι ότι φοβάμαι πιο πολύ πάντα αντικρίζω...

Πονάει πολύ,
νόμιζα ο χρόνος θα το έσβηνε,
μα σαν τον αέρα τις δυνατές φλόγες
φουντώνει...

Άραγε θυμάσαι;
Φουντώνει θύμησες κάθε στιγμή...

Η τιμωρία!!!

Εκεί τα βράδια...
Ψιθυρίζεις στα όνειρα μου...
Κλαίω... Με ξυπνάς...

''Σταμάτησα να χαμογελώ...''
Θυμήθηκα τι μου είπες ένα πρωινό...
''Σκοτείνιασε η πλάση...''

Που να 'σαι;

Έχεις κρυφτεί μες το μυαλό μου...
Δεν μπορώ να σε βρω...
Δεν μπορώ να σε βγάλω...

Θα ΄θελα να ήσουν εδώ...
Δεν είσαι...
Δεν θα 'σαι...
Μα ήσουν...

Η τιμωρία!!!

written by Effie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...