Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Τα ξαναλέμε...(α+)


Η σιωπή με τύλιξε και σήμερα...
Δεν βρήκα το θάρρος να σου γράψω ούτε μια λέξη...
κι όμως σου γράφω χιλιάδες...

Δεν τόλμησα, δεν ρίσκαρα...
Πάλι φοβάμαι...
Εσένα, έμενα, τις λέξεις!
Σβήνω και γράφω,
γράφω και σβήνω...
πάλι φοβάμαι!

Αν ήξερα τι θες...
Αν ήξερα τι θέλω...
Μια κουβέντα μονό για μας,
Μόνο με εμάς!


Ο χρόνος κυλάει εναντίον μου
Τα βράδια μου παραμένουν στοιχειωμένα με την μορφή σου...
Σταμάτησα να κλαίω όταν ξυπνώ και χάνεσαι
Πια γελάω κι εύχομαι να πέρασες όσο κάλα κι εγώ
σου στέλνω ένα φιλί οπού κι αν είσαι,
ξέρω το βράδυ θα το περάσεις κι απόψε μαζί μου...
Τα ξαναλέμε...

Ακόμα αναρωτιέμαι το μεγαλοποίησα ή είναι τόσο μεγάλο...?
Εσύ?
~
Νιώθω ακόμα όπως τότε...

Εδώ είσαι το πιστεύω.
εδώ είσαι κι εγώ είμαι εκεί
αγκαλιασμένοι τόσο κοντά τόσο μακριά
δέσμιοι των συναισθημάτων μας
Θα νικήσουμε μου δίνεις το χέρι...


Πολύ όμορφο για να 'ναι αληθινό...
~
Αν ένιωθες...
Αν ένιωθες θα έβλεπες την αδυναμία μου να γίνετε δύναμη...
Δεν πίστεψες σε μένα...
Δεν πίστεψες εμάς...
Αποτύπωνες λανθασμένα λόγια εντυπωσιασμού
και πέταγες ότι αληθινό σου έδινα...
Aν ένιωθες όλα θα ήταν αλλιώς...
Kαι το όνειρο θα ήταν ζωή
και δεν θα περίμενα πια να νυχτώσει...

Αν ένιωθες............

Κρύβομαι στην ψευτοζωη μου
κυνηγάω φαντάσματα...

Δεν ένιωθες...

Τα ξαναλέμε!
written by Effie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...